Allahumma solli 'ala Muhammad wa'ala ali Muhammad.

Allahumma solli 'ala Muhammad wa'ala ali Muhammad.
Allahumma solli 'ala Muhammad wa'ala ali Muhammad.

Monday, January 18, 2010

Hajat Di Dalam Dada.




Assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh.

Alhamdulillah, segala puji ke hadrat Allah S.W.T yang telah mengurniakan kita dengan berbagai-bagai nikmat di dunia ini. Syukurilah segala nikmat yang diberikanNya. Seharusnya kita agar tidak alpa dengan nikmat yang diberi kerana bila-bila sahaja nikmat tersebut boleh ditarik balik olehNya. Nauzubillah.

Semoga semua coretan dan tulisan di blog ini menjadi saham-saham yang berguna di akhirat kelak. Berilah peringatan kerana peringatan itu bermanfaat untuk orang mu'min.

Akhir kata, jika ada salah dan silap di mana-mana artikel saya, teguri dan betulkanlah saya. Saya seorang yang sangat suka belajar dari kesilapan. Harap dapat tunjuk ajar kepada saya. :)
(Yang baik itu datang daripada Allah, yang buruk itu datang dari kelemahan saya sendiri dan godaan syaitan. Allah dan RasulNya SAW bebas dari keburukan itu.)


Jazakallahu khayran.


No comments:

Post a Comment

Luahkan saja isi hatimu itu.